ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„ ACHIZITIE DE SERVICII MENTENANTA SISTEME TERMOSOLARE ”
Cod CPV – 71356200-0 Servicii de asistență tehnică periodică ( mentenanță ) pentru panouri solare (Rev.2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect : Servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru Complexul de Servicii Comunitare „Sf. Andrei” Ploiesti, Centrul de Plasament Plopeni, Complexul de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Valenii de Munte, unități aflate în subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova.
2. Durata contractului : Durata contractului se estimează a fi de la data semnării acestuia și până la data de 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii, prin act adițional, până la 30.04.2018.
3. Valoarea estimată (fără TVA): 30.672,27 lei.
4. Sursa de finanţare: Bugetul local.
5. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) și alin.(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 10.07.2017, ora 12. 30.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 10.07.2017, ora 13 00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi sub nr. 100938/13.06.2017.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte
Întocmit,
Consilier juridic Georgescu Alina-Carmen