ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„ACHIZITIE DE LUCRARI DE INVESTITII – EXECUTIE FUNDATIE SI MONTAJ MASINA DE SPALAT”
Cod CPV: 45262210-6 „Lucrari de fundatie”
1. Autoritatea contractantă: Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap Tatarai, Comuna Poienarii Burchii, Sat Tatarai, Nr. 178 Bis, judet Prahova, Cod postal 107438.
2. Durata contractului: Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la 31.10.2019..
3. Valoarea totală estimată a contractului de lucrari: 13 445,38 lei fără TVA.
4. Sursa de finanțare: buget local.
5.Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) -(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3^1) din Legeanr. 98/2016, coroborat cu art. 34 din HG. nr. 395/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap Tatarai, Comuna Poienarii Burchii, Sat Tatarai, Nr. 178 Bis, judet Prahova, Cod postal 107438.
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 29.07.2019, ora 13.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 29.07.2019, la sediul Centrului de Integrare prin Terapie Ocupationala entru Persoane Adulte cu Handicap Tatarai, Comuna Poienarii Burchii, Sat Tatarai, Nr. 178 Bis, judet Prahova, Cod postal 107438.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor: Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante, obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
DIRECTOR,
POPESCU RADU
Întocmit: Inspector de specialitate – Nica Violeta