ANUNŢ ACHIZIŢIE DIRECTĂ - PROCEDURĂ RELUATĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100
2. Informații privind achiziția
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, invită operatorii economici interesați să participe la achiziția directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Achiziție și montaj centrale termice murale în condensație, pe GPL, 24 KW – 2 bucăți pentru Complexul de Servicii Comunitare Sinaia – locația C.R.T.F. Secăria , Cod CPV 39715210-2 Echipament de încălzire centrală (Rev.2), Cod CPV 45331100-7Lucrări de instalare de echipamente de incălzire centrală (Rev.2).
Termenul acordat achizitiei și efectuării montajului : 15 zile lucrătoare de la data semnării contractului.
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, operatorii economici pot vizita amplasamentul situat în comuna Secăria, Str. Teiului, Nr.10, Jud. Prahova.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări pana pe data de 28.09.2020.
Răspunsurile la clarificări se vor posta atașat anunțului publicat pe site-ul propriu, la secţiunea Anunţuri achiziţii Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Valoarea totală estimată (fără TVA): 7.563,03 lei
5. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind
achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3) din Legea nr. 98/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 01.10.2020, ora 09.30.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 01.10.2020, ora 10.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru deschidere a ofertelor
Având în vedere prelungirea stării de alertă, generată de virusul SARS-CoV-2 pe teritoriul României, reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu pot participa la sedința de deschidere a ofertelor.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea obiectului achiziţiei.
Serviciul Achiziții Publice Tehnic și Urmărire Contracte
Întocmit,
Consilier achiziții publice Georgescu Alina