ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Achiziția de produse alimentare(hrană) necesare la Centrul de zi pentru copiii aflați în situația de risc de separare de părinți(CZCASRSP)-C.S.C. „SF. Maria” Vălenii de Munte în cadrul proiectului „Prevenirea separării copilului de familia naturală”,COD SMIS 129279
Cod CPV 15000000-8 Alimente, băuturi, tutun și produse conexe (Rev. 2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de derulare va fi până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.
În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de furnizare se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.
3. Valoarea totală estimată a contractului de furnizare: 83.225,00 lei fără TVA.
4. Sursa de finanțare: fonduri europene
5. Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3^1) din Legea nr. 98/2016, coroborat cu art. 34 din HG. nr. 395/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 23.02.2021 , ora 09.30.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 23.02.2021, ora 10.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor datorita starii de alerta in care ne aflam generata de virusul SARS-COV-2.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante, obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Responsabil achizitii publice– Stoica Andreea