ANUNŢ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Obiectul principal al contractului constă în achiziționarea de cursuri de calificare profesională pentru 10 tineri cu vârsta pâna la 18 ani, aflați în plasament la asistent maternal/familie extinsa sau alta familie/persoană în vederea integrării acestora pe piața muncii. Cei 10 tineri(4 fete și 6 băieți) vor participa la cursurile de formare profesională de nivel 2 (360 de ore), în domeniile: frizer(6 persoane), manichiură- pedichiură(4 persoane).
Cod CPV 80530000-8 Servicii de formare profesională(Re.2)
Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de monitorizare cursuri de calificare profesională pentru 10 tineri cu vârsta pâna la 18 ani, aflați în plasament la asistent maternal/familie extinsa sau alta familie/persoana, în vederea integrării acestora pe piața muncii în cadrul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ” Cei 10 tineri(4 fete și 6 băieți) vor participa la cursurile de formare profesională de nivel 2 (360 de ore), în domeniile: frizer(6 persoane), manichiură- pedichiură(4 persoane).
Termenul de prestare a serviciilor: martie- mai 2021
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea estimată a contractului de servicii:13.240,00 lei TVA 0(servicii scutite de TVA)
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 7743 / 04.03.2019 privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 (Cod: PO 11-03), elaborata la nivelul institutiei. Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 16.03.2021, ora 09.30.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova – REGISTRATURA (cam. 101).
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 16.03.2021, ora 10.00, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1.
11. Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor datorita starii de alerta in care ne aflam generata de virusul SARS-COV-2.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Responsabil achiiztii publice Stoica Andreea