ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„Achizitie de servicii de verificare documentatii tehnice pentru obtinere avize solicitate prin certificatul de urbanism pentru proiectul „Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov”
Cod CPV – 71315400-3 Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev. 2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de prestare a serviciilor va dura până la predarea documentatiilor tehnice verificate conform cerintelor din caietul de sarcini.
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 2.773,11 lei, fără TVA.
4. Sursa de finanțare: buget local.
5. Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3^1) din Legea nr. 98/2016, coroborat cu art. 34 din HG. nr. 395/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 15.06.2021, ora 11.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 15.06.2021, ora 11.30 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor din cauza starii de alerta in care ne aflam, generata de virusul SARS-COV-2.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante si obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări până pe data de 14.06.2021, prin postare atașată anunțului publicat pe site-ul propriu, la secţiunea Anunţuri achiziţii.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Responsabil achizitii publice- Stoica Andreea