Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
Axa Prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei
Obiectiv Specific 4.4: Reducerea numărului de persoane aparținând grupurilor vulnerabile prin furnizarea unor servicii sociale/medicale/socio-profesionale/de formare profesională adecvate nevoilor specifice
POCU/476/4/18 Operatiune compozita OS.4.12,4.12,4.14/129279,
Titlul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ”
ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Obiectul principal al contractului constă în achiziționarea de:
Lotul 1
Servicii de organizare tabără de 6 nopți/7 zile, pensiune completă, în județele Prahova sau Brașov, pentru un efectiv total de 29 persoane, din care 24 de copii(10 fete și 14 băieți) și 5 însoțitori, în perioada 01-31 august 2021.
Lotul 2
Servicii de transport în tabără, cu autocarul dus-întors pentru un efectiv total de 29 persoane din care 24 copii și 5 persoane însoțitoare.
Cod CPV 55243000-5 Servicii de tabără pentru copii(Rev.2)
Cod CPV 60172000-4 Închierierea de autobuze și autocare cu șofer(Rev.2)
Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze:
în cadrul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ”
Termenul de prestare a serviciilor: august 2021
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea estimată a contractului de servicii:
(857,14 lei *29 beneficiari) - 24 copii și 5 însoțitori pentru 6 nopți/ 7 zile*142,86 lei -pensiune completă),
(168,07 lei *29 beneficiari) - 24 copii și 5 însoțitori
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 7743 / 04.03.2019 privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 (Cod: PO 11-03), elaborata la nivelul institutiei. Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 15.07.2021, ora 09.30.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova – REGISTRATURA (cam. 101).
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 15.07.2021, ora 10.00, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1.
11. Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor datorita starii de alerta in care ne aflam generata de virusul SARS-COV-2.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Responsabil achiiztii publice-Stoica Andreea