ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului/contractelor având ca obiect:
Cod CPV 71317100-4 Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiiilor si al exploziilor (Rev.2)
Achiziţia publică se va finaliza prin încheierea unui contract/contracte de servicii. Ofertele se pot depune pentru unul sau ambele loturi.
2. Valoare totală estimată pentru Lotul nr. 1: 57.571,42 lei (fără TVA),
Valoare totală estimată pentru Lotul nr. 2: 53.781,51 lei (fără TVA),
Preţul ofertei, fără TVA, care va face obiectul comparării, reprezintă VALOAREA TOTALĂ de achiziţie a fiecarui LOT OFERTAT.
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
5. Criteriul de atribuire: ,, preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187, alin. ((3^1), din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art. 34 din H.G. 395/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 02.12.2021 ora 09.30.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 02.12.2021, ora 10.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP/SICAP .
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Întocmit :
Serviciul Achiziţii Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Consilier achiziţii publice Brănoiu Elena Ecaterina