ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„EXPERTIZA SI PROIECTARE PENTRU REPARATIE CAPITALA POARTA SI IMPREJMUIRE”
(COMPONENTA A ANSAMBLULUI MAVROS-CANTACUZINO-MONUMENT ISTORIC)
Cod CPV 92522200-8 Servicii de conservare a monumentelor istorice
1. Autoritatea contractantă: C.R.R.N.P.A.H. CALINESTI, Comuna FLORESTI, Sat CALINESTI, nr. 458, Telefon- 0344-802165, Fax- 0344-802165.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti , în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează serviciul de expertiza si proiectare reparatie capitala poarta si imprejmuire (componenta a ansamblului monument istoric-Mavros Cantacuzino)
4. Valoarea totală alocată (tva inclus): 53.550 lei
5. Sursa de finanţare: Bugetul local.
6. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43, din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
7. Criteriul de atribuire:preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti
9. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 02.12.2021 ora 09.00.
10. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 02.12.2021, ora 09.30 la sediul Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti, Comuna FLORESTI, Sat CALINESTI, nr. 458
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat în SEAP si pagina web: https://www.copilprahova.ro/anunturi-achizitii .
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
DIRECTOR CONTABIL SEF,
SCORTARU IONUT CRETU MIHAELA
Comisia de achizitii publice :
Rostas Irina
Zotescu Andreea-CCC