ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect: ,,Servicii de verificare tehnică a documentaţiei tehnico-economice faza SF/DALI şi a documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism’’ aferentă proiectului ,,Restructurare / inchidere Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial/apartamente și centre de zi pentru copii/tineri”
Cod Cod CPV 71310000-4 Servicii de consultanta in domeniul ingineriei şi constructiilor (Rev. 2)
2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 7.000,00 lei
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 21.05.2019, ora 09.00.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 21.05.2019, ora 09.30 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.sicap.e-licitaţie/Lista anunţuri publicitare
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte
Întocmit:
Consilier Branoiu Ecaterina