• Prima pagină
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
      • Planul de acțiune pentru anul 2025 privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul județului Prahova
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Înființarea Centrului de Zi ECHINOX Ploiești pentru persoane adulte cu dizabilități
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Servicii sociale licențiate
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Prevenirea și combaterea violenței domestice
    • Servicii sociale destinate victimelor violenței domestice
    • Accesarea serviciilor destinate victimelor violenței domestice
    • Raport aferent anului 2024 privind măsurile dispuse și programele implementate pentru prevenirea și combaterea fenomenului violenței domestice
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Dezinstituționalizare
    • Componență Comitet pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Regulament de organizare și funcționare Comitet pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Minute ale ședințelor Comitetului pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Rapoarte de activitate ale Comitetului pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
  • Inserția pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal

Anunţul privind organizarea achiziţiei publice având ca obiect: "Achiziţie şi montaj Boilere" (2 Loturi) - procedura reluata

Publicat: 02 Noiembrie 2021

ANUNŢ – RELUARE ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon: 0244-511.400, Fax: 0244-586.100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului/contractelor având ca obiect:

  • Lotul nr. 1: ,,Achiziţie şi montaj Boiler 3000 L’’- pentru C.S.C. ,,Sf Maria’’ Vălenii de Munte, ( Vălenii de Munte, str. Berceni, nr. 44, jud. Prahova), unitate subordonată D.G.A.S.P.C. Prahova;
  • Lotul nr. 2: ,,Achiziţie şi montaj Boiler 5000L’’- pentru C.S.C. Sinaia ( Breaza, str. Ocinei, nr. 2, jud. Prahova), unitate subordonată D.G.A.S.P.C. Prahova;

               Cod CPV 42160000-8 Instalaţii de boilere (Rev.2)

               Cod CPV 45331110-0 Lucrări de instalare de boilere (Rev.2)

 Achiziţia publică se va finaliza prin încheierea unui contract/contracte de furnizare. Ofertele se pot depune pentru unul sau ambele loturi.

2. Valorile totale estimate :

            - Lotul nr. 1:  23.529,41 lei (fără TVA),

            - Lotul nr. 2:  36.134,45 lei (fără TVA),

Preţul ofertei, fără TVA, care va face obiectul comparării, reprezintă VALOAREA TOTALĂ de achiziţie a fiecarui LOT OFERTAT.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.   

5.  Criteriul de atribuire: ,, preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187, alin. ((3^1), din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art. 34 din H.G. 395/2016.

6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 -  la Registratura (et.1, cam. 101).

7.  Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 11.11.2021 ora 1000.

8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 11.11.2021, ora 1030  la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.

9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.

Condiții pentru deschiderea ofertelor :

Având în vedere starea de alertă, generată de virusul SARV-Cov-2, pe teritoriul României şi restrângerea activităţii instituţiei cu publicul, reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor participa la deschiderea ofertelor ; acestea se vor deschide doar în prezenţa membrilor comisiei de evaluare.

10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.

Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.

Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP/SICAP .

Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Întocmit :

Serviciul Achiziţii Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,

Consilier achiziţii publice Brănoiu Elena Ecaterina

Anunt
Caiet-de-sarcini-Lotul-nr-1
Caiet-de-sarcini-Lotul-nr-2
Cerinte-de-calificare
Contract-de-furnizare-model
Formulare

nr util112                  
nr util0800500333           
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunțuri achiziții