ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„Lucrări de reabilitare /modernizare spatii de locuit la CRTF Izvoarele (Complexul de Servicii Comunitare „ Sf. Maria” Valenii de Munte)
Cod CPV 45453100-8 Lucrari de renovare (Rev. 2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect : „Lucrări de reabilitare /modernizare spatii de locuit la CRTF Izvoarele (Complexul de Servicii Comunitare „ Sf. Maria” Valenii de Munte)
2. Valoarea estimată (fără TVA): 117.647,06 lei.
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) și alin.(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 12.07.2018, ora 09 30.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 12.07.2018, ora 10 00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă va fi publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi .
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte
Întocmit,
Consilier juridic Georgescu Alina-Carmen