ANUNŢ ACHIZIŢIE PUBLICĂ
Achiziționare servicii de medicina muncii şi analize medicale în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine)
Cod CPV: 85147000-1 Servicii de medicina muncii (Rev.2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local;
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de medicina muncii şi analize medicale în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine);
Termenul de prestare a serviciilor: De la data semnării contractului până la 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, în conformitate cu dispoziţiile art. 165 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016;
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 126.900,00 lei, fără TVA.
5. Modalitatea de atribuire: Modalitatea de atribuire a contractului de servicii are ca temei legal dispoziţiile art. 68, alin. (1), lit. h) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, și se va derula în conformitate cu Procedura operațională privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa 2 a Legii 98/2016, înregistrată cu nr. IA 7743 AP/04.03.2019 (PO 11-03, Ediţia I) , elaborată la nivelul autorităţii contractante - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova.
Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 19.04.2021, ora 09.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 19.04.2021, ora 09.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru deschiderea ofertelor :
Având în vedere starea de alertă, generată de virusul SARV-Cov-2, pe teritoriul României şi restrângerea activităţii instituţiei cu publicul, reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu vor participa la deschiderea ofertelor ; acestea se vor deschide doar în prezenţa membrilor comisiei de evaluare.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea obiectului achiziţiei.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări până la data de 16.04.2021.
Răspunsurile la clarificări se vor posta atașat anunțului publicat pe site-ul propriu, la secţiunea Anunţuri achiziţii //Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
Intocmit :
Serviciul Achiziţii Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Consilier achiziţii publice Brănoiu Elena Ecaterina