D.G.A.S.P.C. Prahova recrutează ASISTENȚI PERSONALI PROFESIONIȘTI!
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova încurajează cetățenii interesați de un loc de muncă, în domeniul asistenței sociale, să se alăture echipei noastre prin ocuparea posturilor disponibile de asistenți personali profesioniști.
Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfășoară la domiciliul său, îngrijirea și protecția adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condițiile Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Poate beneficia de serviciile asistentului personal profesionist adultul cu handicap grav sau accentuat care nu dispune de spațiu de locuit, nu realizează venituri sau realizează venituri de până la nivelul salariului mediu pe economie. Îngrijirea și protecția persoanei adulte cu handicap grav sau accentuat se poate asigura de către un asistent personal profesionist, altul decât soțul/ soția sau rudele în linie dreaptă.
În structura de personal a Direcției Generate de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova sunt disponibile 13 posturi vacante de asistent personal profesionist. Persoanele care manifestă o atitudine orientată către tratarea cu respect, înțelegere și bună-credință a celor din jur și care doresc să ocupe unul dintre cele 13 de posturi existente pot realiza demersurile prevăzute de legislația în vigoare in vederea atestării ca asistent personal profesionist.
În acest sens, așteptăm, din partea celor interesați, cererea de solicitare a atestării ca asistent personal profesionist, care va fi însoțită de următoarele documente:
a. Copii de pe actele de stare civilă;
b. Copie de pe dovada absolvirii învățământului general obligtoriu corespunzător prevederilor legale în vigoare la data absolvirii studiilor;
c. O scurtă prezentare a sa, precum și a persoanelor cu care locuiește, menționând numele și prenumele, data nașterii acestora și gradul de rudenie/tipul de relație cu solicitantul, precum și acordul din partea fiecărei persoane adulte cu care locuiește pentru activitatea pe care urmează să o desfășoare;
d. Adeverinţe medicale privind starea de sănătate, eliberate de medicul de familie, atât pentru solicitant, cât şi pentru persoanele cu care locuieşte;
e. Copie de pe titlul de proprietate/coproprietate sau de pe contractul de închiriere sau comodat al locuinţei, pe o durată de minimum 3 ani, cu o cameră separată pentru persoana/ persoanele care urmează a fi îngrijită/îngrijite;
f. Declaraţie pe propria răspundere, în formă autentică, a coproprietarului/ coproprietarilor sau a proprietarului, în cazul închirierii sau al comodatului, privind acordul ca solicitantul să desfăşoare activitatea de asistent personal profesionist;
g. Copie de pe certificatul de calificare sau de pe certificatul de competenţe profesionale ca asistent personal profesionist (emis de un furnizor acreditat de formare profesională).
h. Cazierul judiciar și adeverința de integritate comportamentală pentru solicitant și persoanele cu care acesta locuiește.
Cei interesați pot depune cereri sau pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului nr. 14-16, Serviciul Asistență Persoane Adulte, Incluziune Socială, Prevenirea Marginalizării și Locuire Incluzivă, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
DIRECTOR GENERAL,
ALBU SIMONA