• Prima pagină
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
      • Planul de acțiune pentru anul 2025 privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul județului Prahova
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Înființarea Centrului de Zi ECHINOX Ploiești pentru persoane adulte cu dizabilități
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Servicii/Birouri cu atribuții în domeniul protecției copilului

  • Serviciul Evaluare, Abuz și Violență în Familie, Management de Caz pentru Copii
  • Serviciul evaluare complexă a copilului cu dizabilităţi
  • Serviciul management de caz pentru asistenţii maternali - în structura căruia se află Serviciul Social “Asistenți maternali”
  • Serviciul Juridic Contencios și Adopții
  • Serviciul de Consiliere Psihosocială
  • Centrul pentru Intervenție, Consiliere și Sprijin pentru Copilul aflat în Situație de Risc
  • Serviciul Evidență și Beneficii de Asistență Socială

Unități de protecție pentru copii

  • Complexul de Servicii Comunitare "Sfântul Andrei" Ploieşti
  • Complexul de Servicii Comunitare „Rază de Soare” Băicoi
  • Complexul de Servicii Comunitare „Sfânta Maria” Vălenii de Munte
  • Complexul de Servicii Comunitare Breaza
  • Complexul de Servicii Comunitare Câmpina
  • Complexul de Servicii Comunitare "Echilibru" Ploiesti

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Servicii sociale licențiate
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Prevenirea și combaterea violenței domestice
    • Servicii sociale destinate victimelor violenței domestice
    • Accesarea serviciilor destinate victimelor violenței domestice
    • Raport aferent anului 2024 privind măsurile dispuse și programele implementate pentru prevenirea și combaterea fenomenului violenței domestice
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Dezinstituționalizare
    • Componență Comitet pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Regulament de organizare și funcționare Comitet pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Minute ale ședințelor Comitetului pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
    • Rapoarte de activitate ale Comitetului pentru accelerarea procesului de dezinstituționalizare și de prevenire a instituționalizării
  • Inserția pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal

Serviciul management de caz pentru asistenţii maternali - în structura căruia se află Serviciul Social “Asistenți maternali”

Serviciul management de caz pentru asistenţii maternali - în structura căruia se află Serviciul Social “Asistenți maternali”

Date de contact:
Adresă:  mun. Ploieşti, şos. Vestului nr. 14-16, camerele 114, 115, 116 – etajul 1
Telefon/Fax:   0244/586.100, 0244.511.400, int. 233
Mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Şef serviciu: Alina Comnoiu
  
Beneficiarii serviciului social

a) copiii aflaţi în dificultate separaţi, temporar sau definitiv, de părinţii lor, ca urmare a stabilirii, în condiţiile legii, a măsurii plasamentului în acest tip de serviciu;

b) copiii aflaţi în dificultate pentru care a fost dispus plasamentul în regim de urgenţă;

c) tinerii aflaţi în dificultate care au împlinit vârsta de 18 ani şi care beneficiază, în condiţiile legii, de protecţie specială;

d) copiii aflaţi în dificultate neînsoţiţi de către părinţi sau de alt reprezentant legal, care solicită o formă de protecţie în condiţiile legale privind statutul şi regimul refugiaţilor;

e) familiile copiilor pentru care s-a stabilit măsura de protecție.


Atribuţii:
·        identifică, evaluează şi pregăteşte persoane care pot deveni asistenţi maternali (AM), în condiţiile legii; asigură formarea continuă de asistenţi maternali atestaţi; evaluează şi monitorizează activitatea acestora;

  • întocmeşte raportul de evaluare iniţială a copilului şi familiei acestuia şi propune stabilirea unei măsuri de protecţie specială la un asistent maternal; aceasta protecţie include şi plasarea copilului în regim de urgenta, plasarea copilului cu nevoi speciale (de exemplu, copil cu deficienţă, copil abuzat, copil cu tulburari de comportament, copil cu HIV/SIDA) în vederea recuperarii sale;
  • identifică şi evaluează familiile sau persoanele care pot lua în plasament, în asistență maternală, copii în funcție de particularităţile lor de limbă, religie, cultură, etnie şi dizabilităţile identificate în urma analizei nevoilor;
  • reevaluează, cel puţin o dată la 3 luni şi ori de câte ori este cazul, împrejurările care au stat la baza stabilirii măsurilor de protecţie specială şi propune, după caz, menţinerea, modificarea sau încetarea acestora;
  • acordă asistenţă şi sprijin părinţilor copilului separat de familie, în vederea reintegrării în mediul său familial;
  • realizează instruirea specifică a AM cu privire la nevoile copilului, înaintea plasării acestuia și îi prezintă standardele, procedurile şi orice alte instrucţiuni referitoare la îngrijirea copilului;
  • realizează procesul de potrivire a copilului cu AM şi coordonează activităţile privind mutarea copilului la AM;
  • furnizează AM informaţii cu privire la procedurile ce vor fi urmate în cazul suspiciunilor de abuz, neglijare sau al oricărei alte plângeri făcute împotriva lui, precum şi asupra sprijinului disponibil în astfel de situaţii;
  • evaluează anual activitatea fiecărui AM conform standardelor prevăzute de lege;
  • reevaluează periodic nevoile copilului, relaţia sa cu familia naturală și asigură întocmirea și revizuirea planului individualizat de protecţie;
  • asigură mentinerea relatiilor copilului cu familia sa sau cu orice alte persoane relevante pentru viaţa acestuia, dacă acestea nu contravin interesului superior al copilului.

 

Attachments:
Download this file (Atestare Asistent maternal.pdf)Atestare Asistent maternal[Atestare Asistent maternal]70 kB
Download this file (ROF-serviciu-sociale-furnizat-la-domiciliu-Asistenti-maternali.pdf)ROF serviciu sociale furnizat la domiciliu Asistenti maternali[ROF serviciu sociale furnizat la domiciliu Asistenti maternali]1572 kB
nr util112                  
nr util0800500333           
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Serviciul management de caz pentru asistenţii maternali - în structura căruia se află Serviciul Social “Asistenți maternali”